11-02-2017

11. února 2017 v 23:31 | weak flower
Včera jsem si sestavila takový miniplán, protože vím, že bey jídla dlouho nevydrřím. Prostě jsem si řekla, že pátky budou cheatdays. Hlavní důvod je, že si vpátky chodím často někam sednout s kamarády nebo s rodinou. Ale občasse může stát, že si to přehodím na sobotu, protože většinou právě vtento den navštěvujeme babičky, a každý víte, jak tou babiček probíhá... Takže jsem včera nepočítala kalorie, u babičky (vyjímečně jsme tam šli včera) jsem se cpala bábovkou a chlebíčky, večer jsme si s mamkou zašly na pivo a pizzu a před spaním jsem to náhdherně zakončila čokoládou...

Sama se divím, ale skoro nemám žádné výčitky. Prostě jsem si řekla, že toto bude jen jednou týdně, tak snad se aspoň budu více vostatních dnech držet.:))

Plán:
Po: max. 500 kcal (kardio min. 15 minut)
Út: max. 400 kcal (školní posilovna min. -200 kcal)
St: max. hladovka (kardio min. 15 minut)
Čt: max.300 kcal (školní posilovna min. -200 kcal)
Pá: cheatday
So: max. 600 kcal (jóga, protahování)
Ne: max. 500 kcal (jóga, protahování, posilování)

Všechno je to úplné maximum, takže se pochopitelně budu snažit jíst míň. Ale i kdyby semi to nepodařilo, taksi myslím, že to je celkem slušný,když hlavně splním to cvičení.
Jo, ještě abych nezapomněla. Taky jsem si nastavila pravidlo, že se o víkendu nebudu vážit, protože to by po cheatdayi následovala jedině deprese... pochopitelně

A jak se mi tedy vedlo dneska?

snídaně: bílý jogurt s ovesnými vločkami, půlkou banánu, chia semínky a sekanými mandlemi
svačina: x
oběd: x
svačina: x
večeře: půlka toastu se šunkou, sýrem a kousíčkem avokáda
pití: voda, mátový čaj, zelený čaj
pohyb: cca 25 min chůze, 10 min jóga, kliky, sedylehy, dřepy (všechno po 1 min)

příjem kcal cca: 417
výdej kcal cca: 125
Celkem spokojenost, ale vždycky to může být lepší!
Přeji vám všem dobrou noc
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 strongclementine strongclementine | Web | 12. února 2017 v 11:47 | Reagovat

ten plan je svelý asi sa tebou inšpirujem :)

2 quthin quthin | Web | 12. února 2017 v 15:03 | Reagovat

Ten plan je super a ten jidelak taky :) drzim palce at plan vyjde

3 Gold girl Gold girl | Web | 12. února 2017 v 17:51 | Reagovat

ten plán je určite super :) verím, že sa ti to podarí. cheat day je skvelý nápad, aspoň ti nezlenivie metabolizmus :)

4 Mea Mea | E-mail | Web | 12. února 2017 v 19:08 | Reagovat

Skvělý plán, snad se ti podaří jej dodržet :)

5 deadbeauty deadbeauty | Web | 13. února 2017 v 21:48 | Reagovat

Nádherný plán, držím palce ♥♥♥ Asi sa tebou inšpirujem c:

6 Blair Blair | Web | 15. února 2017 v 9:15 | Reagovat

Hodně štěstí při dodržování plánu, zdá se mi strašně fajn! :)
A s cheatday si nedělej starosti, já ho mám jednou za čtrnáct dní v neděli, protože jezdíme na oběd k babičce. Jakmile chci malou porci začne na mě křičet (často i sprostě, nojo temperamentní slovenská krev).. Tak či onak, hodně štěstí! :) ♥

7 Lexi Lexi | Web | 15. února 2017 v 9:41 | Reagovat

Krásné :) a ten plán se mi líbí, možná to taky zkusím podle tebe

8 Marceline Marceline | Web | 20. února 2017 v 20:47 | Reagovat

Krásny jedálniček, aj plánik :) máš super blog :)

9 Dianay Dianay | Web | 25. února 2017 v 12:28 | Reagovat

Krásný jídelníček a super plán, držím moc palce. Přidávám si tě do oblíbených :)

10 skinny-hannah skinny-hannah | Web | 27. února 2017 v 22:31 | Reagovat

Držím palečky!
Jinak máš hezkej blog, nechceš se spratelit?
Kdyžtak napiš na můj, budu rada:)

11 bomb it 2 bomb it 2 | E-mail | Web | 19. června 2018 v 5:36 | Reagovat

The article was very good and useful, I read it and asked for permission from the author to share this article.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama